Fruktsallad

Fruktsallad, det är gott det. Kommentarer är väl egentligen överflödiga. Bilderna är från förra helgen Andrea var hos oss, alltså några dagar innan syskonen förvandlades till blåkullafarare. Jo, en sak kan jag säga: så lätt klädda som Andrea på bilderna är vi inte längre. Här blåser en kall vind nu och det känns rentav frestande att tända i spisen för första gången i år. Möjligen kommer det att regna inom ett par dagar, det vore isåfall mycket efterlängtat.

image10

image11


Jag talade med min advokat idag, och hon var nöjd med sin måndag, då hon alltså höll sitt anförande inför appellationsdomstolen. Domarna lyssnade, berättade hon, till att börja med mycket förstrött för att inte säga direkt ointresserat, men såg under anförandets gång allt vaknare ut. Hopp finns, vilket jag har fullt upp med att ta till mig. Det går en slak lina mellan förströstan och illusion.

Kommentarer
Postat av: N

Åh vad gott med fruktsallad!

2008-03-27 @ 03:59:54
URL: http://privateinvestigation.blogg.se
Postat av: Ma & pa

Påsken är nu över. Den snö som barnen i Småland blev lurad på under jul- och sportlov fick de istället under just avslutat påsklov. Vi har haft ordentligt kallt om nätterna, -10 grader, men strålande sol och nollgradigt på dagarna. Simon och Hugo har åkt pulka och gjort snögubbar. Idag är det gråväder och varmare. Vädret och temperaturen i Chile och Sverige kanske inte skiljer sig så mycket åt just nu. För övrigt kan meddelas att blåvalen kommit fram och rönt stor uppskattning.

2008-03-29 @ 13:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0