Under lugg

... tittar Andrea. Eller ungefär så.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Andrea!

Skickade nyss ett meddelande till dej men fick ett felmeddelande att den ej kommit fram. Därför gör jag nu ett nytt försök.



Det låter så härligt när ni skriver att japanska körsbären och ..... står i knopp och att våren är på G. Här är det i stället hösten som står för dörren och idag har regnet strilat ner hela dagen. Farmor och jag sitter inne och eldar i spisen på altanen. Men hösten kan ju också vara härlig när man kan plocka bär, frukt och svamp.



Så bra du är på att fotografera! Du kan tro att vi tittar på dina kort på fotobloggen även om vi inte kommenterar alla.



Hälsa alla från oss och särskilt till dina bröder.

Kram

Farmor & farfar

2009-08-15 @ 17:58:58
Postat av: Anonym

Hej Andrea!

Skickade nyss ett meddelande till dej men fick ett felmeddelande att den ej kommit fram. Därför gör jag nu ett nytt försök.



Det låter så härligt när ni skriver att japanska körsbären och ..... står i knopp och att våren är på G. Här är det i stället hösten som står för dörren och idag har regnet strilat ner hela dagen. Farmor och jag sitter inne och eldar i spisen på altanen. Men hösten kan ju också vara härlig när man kan plocka bär, frukt och svamp.



Så bra du är på att fotografera! Du kan tro att vi tittar på dina kort på fotobloggen även om vi inte kommenterar alla.



Hälsa alla från oss och särskilt till dina bröder.

Kram

Farmor & farfar

2009-08-15 @ 18:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0