Tiden rinner iväg...

Det är nu snart två månader sen vi kom tillbaks till Chile efter vår långa och soliga sverigevistelse. Vi är tillbaks i rutinerna, fast delvis andra rutiner än innan vi åkte. Efraim började t ex på dagis i förra veckan och är stormförtjust. Fast just nu förkyld med feber och tämligen slak.

Den största förändringen är ändå att Doris har blivit gårdsfarihandlare - eller öppnat ambulerande boutique, välj själv. Det går alldeles utmärkt och vi har fått ett till ekonomiskt ben att stå på. Vilket gör att jag kommer att dra ner på korsordsproduktionen och ägna mig mer åt fotografi från årsskiftet eller så.

Bilderna nedan är från i morse. Andreas skola har firat 30-årsjubileum och varje klass fick i uppdrag att klä ut sig på ett varsitt tema. På Andreas klass´ lott kom hippietemat. Doris var just på inköpsrunda i Santiago, och tja... resultatet ser ni nedan. Observera jeansvästen; det är Emils urvuxna jacka som stylisten slet armarna av...


Kommentarer
Postat av: Ingrid L

Hej på dig Mattias

Jag vet inte om du minns mig o Zerny men du köpte vår gamla volvo. Jag är Anitas syster

De hälsar ett gott nytt år till er alla genom mig eftersom hon inte har någon dator

Kramar /Ingrid

2011-01-08 @ 11:35:00
Postat av: Pennelina

Hej på er!



Hoppas ni har det bra :-D Jag har en liten utmaning till er, som jag hoppas ni antar - då ni bjuder på så vackra bilder!



http://pennelina.blogspot.com/2011/02/uppdrag-markliga-saker.html



Kramar från mig till er <3<3<3<3

2011-02-05 @ 13:39:13
URL: http://pennelina.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0